Utveckla klubben med Pitch.

2022-01-25

Välkommen att se Pitch. Klicka här för att komma till Pitch

Pitch är ett webbaserat studioprogram som fokuserar på klubbutveckling. Med jämna mellanrum bjuder Svenska Golfförbundets klubbrådgivare in till ett digitalt eftersnack på de olika ämnena. Alla avsnitt kommer även finnas tillgängliga att titta på i efterhand, för den som har missat ett program eller vill kika igen.

Dela avsnitten till andra.

Vem som helst på klubben som är intresserad. En stor fördel med Pitch är att det inte finns någon begränsning i antalet som kan ta del av det, så sprid gärna ordet till de kollegor som kanske inte har nåtts av nyheten.
Programmen sänds öppna för vem som helst att kika på. Det som behövs är en dator, en surfplatta eller en telefon, och en internetuppkoppling. Du kommer att hitta länkar till programmen här på sidan när det närmar sig sändning.

Klicka här för att komma till Pitch