Aktiviteter samarbetspartners 2021

Varmt välkomna till 2021 år säsong på Hofors Golfklubb. Vi har ett fullspäckat schema över säsongen för att du och ditt företag ska känna er varmt välkomna till Hofors Golfklubb. Pga av Covid-19 kan eventuella förändringar bli under säsongen.

13:e maj Träning 12:00-15:00.

Samling 12:00 för lunch i Hofors Golfrestaurang. Dagens träning är ett driverpass med Robin Stålebring känd från Svensk Golf och ett närspelspass med klubbens Pro Johan. Fritt antal deltagande per företag, Anmälan till snarast begränsat antal platser pga Covid-19.

16:e juni Träning.

18:00-20:00. Fika i samband med träning. Dagens tema är fokus på järnspel och wedgar. Fritt antal deltagande per företag, ta gärna med någon som inte redan spelar golf. Anmälan senast 13/6.

v.31 Golfveckan På Hofors Golfklubb

Tävling varje dag i olika spelformer som marknadsförs tillsammans med våra samarbetspartners. Vill ni vara med och synas under Golfveckan? Kontakta Johan Bergström Brahn på

11:e augusti Padel 18:00-20:00.

Dagens pass är Padel på Hofors Golfklubbs nybyggda Padelbana. Aldrig testat? Lugn klubbens Pro hjälper er igång med den trendigaste sporten för tillfället. Fritt antal deltagande per företag. Anmälan till begränsat antal platser pga Covid-19.

20 aug. Businessgolfen – Klubbkval.

Scramble, 3 personer/lag. Första start kl. 13:00. Samling för lunch kl. 12:00. Anmälan till senast 10/8 kl. 12:00. Fika serveras efter hål 10. Middag efter avslutad runda. Finalspel för segrande lag och Gäller för de företag som har tävlingen med i avtalet enligt Business partners.

24 aug. Brukskampen

Samling 11:00 för Lunch på Hofors Golfklubb för spel mot Högbo GK Sponsorer. 12 st spelare representerar Hofors Gofklubb.

Datum kommer

Finalspel Businessgolfen segrarna får åka tillsammans med representant från Hofors Golfklubb för final av Businessgolfen.

10-12 september

Ryder Cup för våra Samarbetspartners. I tre dagar spelar vi en Ryder Cup och umgås tillsammans med klubbens samarbetspartners, styrelse och marknadskommitté. Anmälan till senast 18/8.

Varmt välkomna och tack för att ni väljer Hofors Golfklubb!

Hofors Golfklubb Långnäsvägen 20 • 813 91 HOFORS 0290-852 40 •