Vi hälsar Christer Thuresson välkommen till Restaurangen

2021-02-11
Klubben har skrivit avtal med en ny krögare inför säsongen och det är ingen mindre än Christer Thuresson som vi känner igen som medlem i klubben sedan länge.
”Thure” som han även kallas har varit i restaurangbranschen tidigare och nu var det rätt att läge att ta på sig kockhatten igen, för att serva oss medlemmar med god stämning och fantastisk mat.
Det här känns riktigt lovande och för att hjälpa till ytterligare pågår en ombyggnation i klubbhuset för att få plats med shopen. Det finns flera fördelar att allting hamnar på samma ställe och det ökar trafiken till både restaurang och shopen för att kunna gynna varandra, men främst ser vi goda möjligheter att man blir kvar och umgås efter rundan.
Tillsammans med en ny bansträckning, ny krögare och ett klubbhus med shop som det var förr. Det var bättre förr helt enkelt och vi ser många fördelar till att klubblivet ska hitta tillbaka igen. Hoppas ni är lika exalterade som vi i denna förändring som är viktig för att ta nästa steg i utvecklingen av klubben.